Groetjes uit Thailand!

Hoi lieve fans!

Wat een leuke reacties! Leuk om zo ook eens op de hoogte gehouden te worden :) Het duurt deze keer inderdaad wat langer dus even een korte update!

Ik heb onder Vietnam nog gereageerd op iedereen, ik weet niet of je daar een melding clan krijgt?

We zijn dus begonnen in het noorden van Thailand naar Laos, Cambodja en Vietnam. Nu zijn we in het zuiden van Thailand, eilandjes aan het hoppen.

Prachtig!! Alles wat we hebben gezien is gewoon. prachtig!!We zijn naar het eiland Koh Panhang gegaan voor de Full Moon party wat echt helemaal te gek super was.

daarna naar andere chille eilandjes Koh Toa, Krabi en we komen net terug van een week Koh Phi Phi,echt ook een geweldig eiland. Zoooo mooie strandjes gezien, ook het strand van de film the beach.

zo te horen vervelen we ons nog steeds niet hihi.

Dit zijn onze laatse dagen in Thailand en dan gaan we alweer naar Maleisië. De tijd vliegt voorbij!

We hebben er al veel zin in, heel benieuwd!!

Houd me vooral ook op de hoogte, want echt waar begin thuis toch echt te missen!!

1. Karel van Lanen:
    11 maart 2013
    Als ik deze verslagen lees Iris verwonderd het me toch dat je thuis "mist"met deze geweldige ervaringen etc. ha ha mis jou ook, toch vooral doorgaan ken je deze uitspraak nog dit was van van 'n nederlands sprekende engelsman hi hi op naar Maleisie en geef er van langs daaro. gr. daddy xxxx
  2. Karel van Lanen:
    11 maart 2013
    Als ik deze verslagen lees verwonderd het me toch met die geweldige avonturen en ervaringen dat je öns"mist"ha ha dit meen ik niet want ik mis jou ook, maar gewoon doorgaan volgens Barry Stevens de nederlands sprekende engelsman en geniet van de volgende trip Maleisie.Ik kijk nu al weer vooruit naar het volgende verslag en de daarop volgende foto's.mis you daddy xxxx
  3. Betsie Cromsigt:
    12 maart 2013
    Hoi Iris,

Dank je wel voor je lieve kaartje, vandaag aangekomen!
    Maar een maandje onderweg geweest. ha ha
    Ja ik volg je belevenissen met heel veel plezier.
    En geniet erg van je mooie foto's.
    Nu weer op naar Maleisie.
    Geniet ervan en blijf vooral doorgaan met die hele gezellige reisverhalen!

Lieve groetjes Betsie Cromsigt
  4. Vera:
    16 maart 2013
    Ha die dames.
    Ik heb ook een kaartje gekregen! Bedankt!
    Hopelijk heb ik m wel eerder gekregen dan Betsie!Ha ha.
    Betsie was bij mij,toen ik de kaart binnen kreeg en daarna stuurde ze me een sms,hey ik heb ook een lief kaartje van Iris,laat t nog we zien-doei.
    Ik heb vast informatie verzameld voor je volgende vakantie.
    Ik denk dat Maartje daar ook wel mee naar toe wil.
    De damianen st Oedenrode!
    Dus geniet nu nog maar met volle TEUGEN,nu het nog kan.
    Groetjes!!!!!!!!!XXXXXX3>3>3>
  5. Vera:
    16 maart 2013
    Ja dat ben IK!!!!!!<3<3<3;-)